wtorek, 5 sierpnia 2014

Przeprosiny i zaproszenie !!!!

Chciałabym was bardzo mocno przeprosić za moją nie odpowiedzialnosć i za to,że Was tak zostawiłam.Przepraszam was z całego serca,ale jak na razie zawieszam tego bloga,ponieważ straviłam wenęna dalszątwórczość tutaj.JEDNAK MAM DO WAS DOBRĄ WIADOMOŚĆ.JEŻELI LUBICIE MOJE OPOWIADANIA TO CHCĘ WAS ZAPROSIĆ NA MOJEGO NOWEGO BLOGA,KTÓREGO PROWADZĘ Z MOIMI PRZYJACIÓŁKAMI : overagainspeedway.blogspot.com   ;) Bardzo potrzebuję waszego wsparcia ! :* P.S. Ja piszę opowiadanie jako Rose Martinez :D Majka i Anastazja to właśnie bohaterki moich przyjaciółek.Wszystkie piszemy osobno. LICZĘ NA WASZĄ OBECNOŚĆ I JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM! JEŻELI WY MNIE ZOSTAWICIE TO JA PRZESTANĘ PISAĆ.Dziękuję za wszystkie byłe komentarze i te które pojawią się na nowym blogu.LOFFKI <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz